Α . Π . Ε .
Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης, μμμμμμμ δεν θέλω να το σκέφτομαι ειδικά κατα την έναρξη της σχολικής χρονιάς όταν έχεις να το ετοιμάσεις για κάθε μαθητή σου!!!!Πραγματικά είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και πιο έντονη όταν εγκρίνονται μαθητές δύο μήνες πριν κλείσουν τα σχολέια ενώ η παραπομπή έχει γίνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Τί στόχους να θέσεις σε τέτοιες περιπτώσεις;
Τα ΑΠΕ είναι πάρα πολύ σημαντικά διοτι λειτουργούν ως χάρτες για την εικόνα του κάθε μαθητή. Καταγράφονται οι δυνατότητες αλλά και οι αδυναμίες του κάθε μαθητή. Το σπουδαιότερο είναι να γίνεται σωστά από κάθε ΕΙΔΙΚΟ ΔΑΣΚΑΛΟ.
Πολύ συχνά συμβαίνει αυτό: τα ΑΠΕ παρουσιάζονται στη διεύθυνση του σχολέιου τον Ιούνιο μαζί με τις τελικές συμπερασματικές εκθέσεις του κάθε μαθητή. Γιατί; Πολύ απλό, διότι η διεύθυνση του σχολείου δεν ζητάει τα ΑΠΕ από τον Ειδικό Δάσκαλο του σχολείου, αλλά ο ίδιος γνωρίζοντας το έργο του παραδίδει τα ΑΠΕ στην διεθυνση με σκοπό να ενημερωθεί για τους μαθητές που βρίσκονται στην ειδική.
Δυστυχώς στην Δημοτική εκπαίδευση η Ειδική Αγωγή δεν ελέγχεται αυστηρά, στα ειδικά σχολεία υπάρχει ο έλεγχος διότι ΟΛΟΙ είναι ειδικοί δάσκαλοι με διαφορετικές ειδικότητες (εργοθεραπευτές,φυσιοθεραπευτές, μουσικοθεραπευτές κλπ).
Σημ.: Πάντα μιλώ μέσα από προσωπική εμπειρία, δεν θέλω να τα γενικεύω όλα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου