Τεχνοκρατικό ή ανθρωπιστικό μοντέλο ενσωμάτωσης;
Χτες στο μάθημα μιλήσαμε για τα μοντέλα ενσωμάτωσης (τεχνοκρατικό και ανθρωπιστικό). Διαπίστωσα το εξής, ΟΝΤΩΣ οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που εξοπλίζουν κάθε τμήμα του σχολείου εξυπηρετεί τις ανάγκες του εκπαιδευτικού της τάξης και όχι τον μαθητή με αναπηρία ή χωρίς. Δυστυχώς ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή έχει αλλοιωθεί. Ο εκπαιδευτικός τον χειρίζεται όπως τον βολεύει. Δεν τον χρησιμοποιεί ως εργαλείο μάθησης αλλά ως μέσο εξυπηρέτησης των αναγκών του.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: Μήπως θα έπρεπε ένα καταρτισμένο άτομο να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς σχετικά με την σωστή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην τάξη; Ώστε να προωθηθεί το ανθρωπιστικό μοντέλο ενσωμάτωσης και όχι το τεχνοκρατικό!Τον Σεπτέμβρη, ας πούμε είναι καλή περιόδος αφού καθόμαστε που καθόμαστε τις πρώτες 3 μέρες μέχρι να έρθουν οι μαθητές στο σχολέιο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου